Thursday, November 1, 2007


دائما لا احد هناك

7 comments:

Ahmed Shokeir said...

أعتقد أنه من الأوقع
أن يكون التعبير

غالبا لا أحد هناك

ففقدان الأمل شيئ صعب ومحطم

Rosa said...

يمكن في بس مش شايفاه

نصف اخضر نصف يابس said...

i am soooo happy.
هاى روزا ازيك يا جميل ايوه دى انا بعد ما قررت اعمل مدونه و الحمد لله انك اول واحدة تزوريها و تعلقى على البوست .على فكرة اخر بوست كتبتيه لمسنى قوى لدرجة انى ما اقدرتش اعلق . فيه ساعات من كتر فيض المشاعر ما تقدريش تعبرى بالكلام و السكووت بيكون افضل

نصف اخضر نصف يابس said...

هاى احمد مش قادرة اوصف لك انا قد ايه فرحانه انك شرفت مدونتى المتواضعة بالزيارة انا متابعة يوميه لمدونتك و لنظارة شمس و ان كنت مقل فى الكتابة فيها.على فكرة انا مش فاقدة الامل و لا حاجة انا عارفةان الامل في الله و هيفضل موجود طول ما لسه فينا النفس . مرة اخرى نورتنى بازيارة و يارب دايما

MAKSOFA said...

حلو ان فيه نصف أخضر موش كله يابس
ومبروك المدونه

نصف اخضر نصف يابس said...

هاى مكسوفة, الحمد لله لسه فيه نص اخضر. الله يبارك فيك يا جميل ان شاء

محمود محمد حسن said...

ربما هم هناك قادمون

ربما ان بعض الظروف قد أخرتهم عن المجيء ، لكنهم بالتأكيد قادمون

لا يسعنا سوى الإنتظار والأمل ، بالتأكيد هم قادمون